Hjälper mot allt!

Det finns en produkt som heter Prob-olja till hästar och hundar, och jag kan nu kostatera att det även hjälper på människor! När jag häromdagen fick in ett hästhår på tungan reagerade jag utan att tänka mig för, och tog bort det, med en massa hästbös på fingrarna... så jäkla orutinerat! Till saken hör att jag hatar att ha skitiga händer och brukar alltid tvätta dem så fort jag kan, men inte tillräckligt fort denna gången.

Iallafall så fick jag blåsor på tungspetsen, sådana som kliar, svider och bara jävlas tills man blir helt tokig... och efter typ en miljon olika (misslyckade) behandlingsalternativ kom jag att tänka på Prob-oljan :-) Den är helt fantastisk när djuren blir myggbitna på sommaren, eller får problem med tassarna när det är blött ute. Så valet var inte svårt när det stod mellan oljan eller att knipsa av tungspetsen.

Idag har jag baddat tungan med en bomulls-tuss doppad i oljan, och besvären är i princip borta!! Helt sjukt... eller friskt... eller ja... ni fattar! Det sved ju på tungan så jag nästan började gråta, men det var det värt... lätt. Så om ni inte har den hemma så tycker jag att ni ska införskaffa den genast... nu... med en gång!



Kommentarer
Postat av: Therese

Vart köper man den????:)

2011-09-19 @ 21:48:05
URL: http://theresan.wordpress.com
Postat av: P.S Hundar (QILAQ)

haha, klockrent!

Vi har PROB schampo till hundarna, funkar super! :)

2011-09-20 @ 07:27:30
URL: http://pshundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0