Skethövve!!

Ja, nu tänker jag faktiskt gnälla... och sen får det vara bra!

Alltså varje gång jag ska göra någonting roligt, typ gå på fest eller något annat som jag ser fram emot, så får jag migrän.... iallafall i nio fall av tio.... och det gör mig otroligt bitter! Anfallen blir dessutom bara värre och värre, och håller i sig längre och längre.

I lördags var jag på Carros 30års partaj.... som jag verkligen hade sett fram emot.... och som det var riktigt trevligt att vara på.... ända till klockan halv tio på kvällen då det var dags för migrän. Inga tabletter hjälpte... och de sista jag tog kom upp lika fort som de åkte ner... och så hade jag ont hela natten.... skitkul.... eller näe! Som om det inte var nog, så fick jag feber och har nu någon form av förkylning som ligger och pyr i bihålorna.... så jag tycker väldigt synd om mig själv just nu.... eftersom ingen annan gör det.

Jag ska nog starta en facebookgrupp som heter "DetärfaktisktjävligtsyndomSatujustnu".... sååå synd är det faktiskt om mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackars dig gumman! Vore jag e fe så skulle jag trolla bort dina anfall och ge dom till någon peddosnusk.... va kul att du kunde komma iallafall och vara där ett litet tag, tack ♥

2010-12-08 @ 11:56:13
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0