En tragedi!

Ibland händer det saker som man inte riktigt vet hur man ska hantera.... just för att det händer så sällan.... tack och lov!

Igår kväll blev vår granne skjuten.... utsatt för ett regelrätt mordförsök.... och plötsligt befann vi oss mitt i ett inferno av polisbilar, blåljus, ambulanshelikopter, ambulans, krypskyttar och reportrar! Här här hittar ni en artikel om incidenten!

Jag tänker inte skriva något om händelsen.... av respekt för alla inblandade, men jag kände mig tvungen att nämna det, då vi är många som innerligt önskar att grannen ska klara sig igenom detta!  


Kommentarer
Postat av: Carro

Overkligt.... man är som alldeles tom... hur? Varför? Tänk om? Men?



Vill bara krama om han och säga hur mycket jag faktiskt tycker om han!

2010-12-13 @ 19:43:39
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: S@tu

Ja... exakt så känns det!!

2010-12-13 @ 19:52:22
URL: http://satusliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0