Vi fick finfrämmat...

...för ett tag sedan... och det var inte vem som helst heller, utan Ludde! Han är en Alaskan Malamute av modellen störst :-) och han är anledningen till att jag förälskade mig i just den hundrasen. Kenneth och Monica som äger Ludde är vänner till mina föräldrar, och var här på besök, så då passade vi på att låta Ludde och Enzo lära känna varandra. Det gick alldeles strålande bra, och de blev som ler och långhalm.

Jag passade givetvis på at fotografera lite.... och då kom ju även hästarna med på bild.... och för er som inte vet det så har Therese och Mattias flyttat hit från Göteborg, och bor nu granne med oss :-) Therese häst bor tillsammans med våra hästar, han är alltså den jättestora bruna hästen på bilderna, och han har blivit kung i hagen. Frida är fullkomligt förälskad i honom... och ja... vem är inte det liksom ;-)

Iallafall... även Zelda (grannarnas hund) fastnade på bild när hon hälsade på Ludde... så det blev många kort tagna! Här är några av dem.

Ludde



Ludde och Enzo







Olliver och Enzo





En stilstudie i hur man ylar... Ludde är expert!







Här hälsade Zelda på Ludde, och gömde sig sedan bakom mig :-)





Tydde





Tydde, Lissan och Frida



Min Frida





Det är trevligt att kramas <3





Lizzan


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka fina foton! Hundarna ser ju verkligen för roliga ut bredvid varandra:) Mr brown och mr black typ...:) Jättemysiga häst-mys-foton:D

2011-09-04 @ 23:09:05
URL: http://theresan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0