Me Myself and I

Helgen som gick har det varit full rulle här hemma... för Therese och Mattias har anlänt till Jämtland... närmare bestämt hem till oss :-)

Igår drog de till Åre för lite skidåkning, och tog med sig min make och våra barn.... så jag är gräsänkling tills på torsdag!

Solen strålar ute, hundarna är lyckliga som har fått sova med mig inatt, och jag kan sysselsätta mig med att göra "inteettendasteskit" idag. Eller njae... det är ju en sanning med modifikation då jag måste se till att alla djur överlever.... och att tvätten blir lite tvättad.... och mocka skit! Fast jag kan ju göra allt detta precis när jag vill... typ tvätta mitt i natten och sova på dagen... om jag nu vill vara riktigt rebellisk!

Jaja... jag kanske ska börja med att klä på mig iallafall.... eller!?!

Livin' on the edge ;-)


Kommentarer
Postat av: EA

Håller med, heller aldrig träffat en rottis som varit aggressiv emot människor däremot verkar det vara många som har problem med andra hundar.. Samma gäller väl lite schäfrar, det är ju sällan man kan släppa en schäfer tillsammans med en annan hund, dom är ju liite mobbare :P

2011-03-21 @ 16:13:50
URL: http://eahunddagis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0