God fortsättning på 2011

Jag har skickat ut julen.... och det känns faktiskt skönt.... men vad mörkt det blev! Alla stakar i fönstren och julgransljusen bidrar ju onekligen till en lite mer gemytlig stämning... men men.... jag får väl göra som alla andra år och införskaffa någon annan form av belysning till alla fönster.... eller hur var det nu igen?? Nä.... just det.... det var ju inte tanken som räknades nä.... för det kommer nog vara lika förbaskat mörkt ända fram till nästa jul!





Jamen god jul på er dårå.... och gott nytt år.... och glad påsk....
och trevlig midsommar... snart ere jul igen ;-)


Kommentarer
Postat av: cia

Ja denna kull tror jag grymt på. Sen att de är denna som första kullen parat med den grövre tungre malamuterna gör ju inte saken sämre =) Jag tror sten hårt på denna kull :D Ni får komma och gosa lite med dom.

2011-01-05 @ 19:39:05
URL: http://kennelmoonlovers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0