En plats på landet...

....är ett av de tv-program som jag är riktigt förtjust i.... och det finns även "En plats i solen" och "En plats vid havet".

Program-idén är relativt enkel, det är ett par som vill köpa en fastighet, varvid programledaren letar upp ett flertal hus som är till salu, och som mer eller mindre uppfyller köparnas önskemål och budget.... och låter sedan oss tittare få följa med på visningarna av dessa hus.

Programserien är brittisk, och "landet" samt "havet" håller sig till fastigheter i Storbritannien, medan "solen" tar oss med utomlands på husjakt.

Jag vet inte exakt vad det är med dessa program som faschinerar mig.... kanske är det min ständiga jakt efter inredningsinspiration som gör dem så intressanta.... eller kanske bara ren nyfikenhet över hur andras hem ser ut... och hur de har designat sina trädgårdar!?!

Nåväl.... i vilket fall så går de på åttan.... men jag har inte riktigt koll på sändningstiderna... här kan ni se själva!



Kommentarer
Postat av: maja

Gillas!!! Fint du gjort här inne, fina bilder!

2011-01-06 @ 11:39:02
Postat av: cia

Haha. Ja men de kan ni ju ha =) Ni bor ju ute på landet :D Ja jag börja faktiskt längta smått nu. Konstigt hur dum man kan vara. För när valparna är 6-8 veckor och sliter och biter i allt och härja så är man så lej på dom. Men ändå så kär i dom =) Konstigt hur man kan vara ;)

2011-01-07 @ 23:12:40
URL: http://kennelmoonlovers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0