Sovrummet

Sovrummet är inte färdigt än eftersom det fattas taklister och fönsterfoder, men nu känns det som om att man nästan är framme vid slutresultatet.... i det rummet iallafall!

Här är lite bilder på resultatet.... och för er som anar ett mönster, rent inredningsmässigt, så är det korrekt... jag är mycket för grått vitt och beige. Det kan tyckas vara trist.... men jag anser att man lättare kan ändra karaktär på rummet om man inte låser sig med extrema färger.... eller för många olika färger. Man kan ändra färg på krukor, överkast, ljuslyktor, gardiner, kuddar och mattor ganska enkelt.... men man målar inte om ett rum lika lätt... eller lägger ett nytt golv.... alltså kan man förändra rummet i all evinnerlighet med minsta möjliga ansträngning!







Det är kanske inte de bästa "före" bilderna... men jag hade inget vidvinkelobjektiv då....
men ni fattar nog ändå tror jag ;-)


Kommentarer
Postat av: Tina

Jättevackert!!!

2010-10-14 @ 20:48:58
URL: http://handmadebytina.blogspot.com
Postat av: Petra

Du har verkligen öga för inredning Satu! Så himla fint! Blir avundsjuk..

2010-10-16 @ 06:22:06
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Therese

Så, äntligen har jag lagt till din nya blogg på bloggkoll:) Blir galet fint tjejen! Vill också ha ert sovrum! Och köket ser också riktigt snyggt ut. Bra jobbat! (Som alltid:) kramar

2010-10-19 @ 03:10:59
URL: http://theresan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0