Femton år!!

Seriöst... jag och maken har varit tillsammans i femton år idag... och det är fan en bedrift!! Det är nog ingen annan som skulle orkat med mig i så många år ;-)

Tanken slog mig att jag skulle åkt in till stan och köpt lite skumpa.... men att åka sammanlagt tio mil enbart för det känns lite onödigt.... eller!?!? Sen har vi så mycket mjölk som går ut idag... så till middag blir det en dingnande pannkaksbuffé.... som vi får dricka mjölk till. Man kanske skulle sodastreamat mjölken.... eller det vita vinet vi har i kylen... fan det måste jag prova!!

I vilket fall så är varken jag eller maken något vidare på att fira årsdagar... det är ju inte de som räknas egentligen... utan snarare alla andra dagar! Sen är jag inte någon romantiker.... jag får ångest av att planera romantiska middagar och presenter och krafs... faktiskt! Oftast ger det spontana och oväntade mer, som man inte sätter en massa press och förväntningar på.

Nä... pannkakor... bubbelmjölk.... mocka skit i stallet.... och titta på Greys Anatomy :-) Så tänker jag fira!!

Kommentarer
Postat av: Petra

GRATTIS på eran dag! En stor eloge till er båda. ;)



Och by the way... Please DO TELL i ett kommande inlägg om hur det gick när du sodastreamade vinet!

2010-10-13 @ 21:43:54
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0